Google oglaševanje je oglaševalska platforma, ki jo zagotavlja Google. Oglaševalci lahko s to platformo ustvarijo oglase, ki se prikazujejo v iskalniku Google in drugih Googlovih lastnostih. Google Ads je največja spletna oglaševalska platforma na svetu, ki je leta 2017 ustvarila več kot 32 milijard dolarjev prihodkov od oglaševanja.
Obstajata dve glavni vrsti oglasov Google Ads: iskalni in prikazni oglasi. Iskalni oglasi so besedilni oglasi, ki se prikažejo, ko nekdo išče ključno besedo, za katero ste oddali ponudbo. Prikazni oglasi so slikovni oglasi, ki se prikažejo na spletnih mestih, ki sodelujejo v Googlovem prikaznem omrežju.
Googlovi oglasi so lahko učinkovit način za doseganje ciljnega občinstva. Vendar se morate zavedati, da so z izvajanjem kampanje povezani stroški. Plačati boste morali zavsak klik, ki ga prejme vaš oglas. Znesek, ki ga boste plačali, je odvisen od več dejavnikov, med drugim od konkurenčnosti ključnih besed, za katere ponujate, in kakovosti vašega oglasa.
Če razmišljate o začetku kampanje Google Display Ad, se za začetek obrnite na strokovno agencijo za spletno trženje. Pomagali vam bodo ustvariti učinkovito kampanjo, ki bo izpolnila vaše oglaševalske cilje.
Google oglaševanje je lahko zelo koristno za podjetja vseh velikosti. Z uporabo storitve Google AdWords lahko podjetja potencialne stranke nagovarjajo s ciljno usmerjenimi oglasi, ki ustrezajo njihovim iskalnim poizvedbam. To lahko privede do visoke stopnje klikov, kar lahko vodi do večje prodaje in konverzij. Poleg tega Google AdWords podjetjem omogoča, da spremljajo uspešnost svojih oglasov, tako da lahko optimizirajo svoje kampanje za boljše rezultate. Na splošno je lahko oglaševanje v Googlu odličen način za doseganje potencialnih strank in rast podjetja.
Večina ljudi pozna izraz “optimizacija za iskalnike” ali “spletna optimizacija“. To je postopek optimizacije spletnega mesta za boljšo uvrstitev na straneh z rezultati iskalnikov (SERP). Vendar se vsi ne zavedajo različnih vrst optimizacije, ki jih je mogoče izvesti na spletnem mestu. Tukaj je kratek pregled najpogostejših vrst optimizacij:
- Optimizacija na strani – Ta vrsta optimizacije se nanaša na vsebino in strukturo spletnega mesta. Vključuje stvari, kot so optimizacija oznak naslovov, meta opisov in oznak glave. Vključuje tudi zagotavljanje, da je vsebina vašega spletnega mesta bogata s ključnimi besedami in ustrezna glede na to, kaj uporabniki iščejo.
- Optimizacija zunaj strani – Ta vrsta optimizacije se nanaša na promocijo vašega spletnega mesta prek zunanjih virov. To lahko storite z gradnjo povezav in trženjem v družabnih medijih.
- Lokalna optimizacija – Ta vrsta optimizacije je namenjena predvsem spletnim mestom, ki so namenjena lokalnemu občinstvu. Vključuje optimizacijo spletnega mesta za lokalne iskalne izraze in zagotavljanje, da se vaše objave pojavijo v lokalnih imenikih.
- Optimizacija za mobilne naprave – Ta vrsta optimizacije je namenjena spletnim mestom, ki so dostopna z mobilnih naprav. Vključuje zagotovitev, da je spletno mesto enostavno za navigacijo na majhnem zaslonu in da je vsebina ustrezno oblikovana za mobilne naprave.
- Optimizacija uporabniške izkušnje (UX) – Pri tej vrsti optimizacije gre za zagotavljanje, da uporabniki ob obisku vašega spletnega mesta doživijo pozitivno izkušnjo. Vključuje stvari, kot so zagotavljanje enostavne uporabe in navigacije po spletnem mestu ter zagotavljanje ustrezne in zanimive vsebine.
Google oglaševanje in izdelava spletne strani oziroma trgovine sta pomembna komponenta za uspešno digitalno prisotnost podjetja. Oba sta namenjena izboljšanju učinkovitosti poslovanja, doseganju ciljne publike in povečanju prodaje.
Google oglaševanje omogoča, da vaše oglase prikaže na prvi strani Google iskalnika, kjer jih bo opazilo več potencialnih strank. To vam omogoča, da vaše podjetje in izdelke približate ciljni publiki, kadar ta išče relevantne storitve oziroma izdelke. Google oglaševanje omogoča tudi ciljanje na specifične skupine uporabnikov, kar omogoča, da se vaše oglase prikažejo le tistim uporabnikom, ki so najbolj verjetno zainteresirani za vaše izdelke oziroma storitve.
Izdelava spletne trgovine pa je nujna komponenta za digitalno prisotnost podjetja. Spletna stran in trgovina sta ogledalo vašega podjetja, zato je pomembno, da so oba funkcionalna in privlačna za uporabnike. Spletna stran mora vsebovati informacije o vašem podjetju in izdelkih, da bo stranka lahko preprosto naročila izdelke in storitve. Trgovina pa mora biti pregledna, preprosto uporabljiva in varna za uporabnike, saj je to ključnega pomena za uspešno prodajo.
Skratka, oba sta pomembna za uspešno digitalno prisotnost podjetja, saj skupaj omogočata izboljšanje prodaje in doseganje ciljne publike. Če želite, da bo vaše podjetje uspešno, je pomembno, da oba komponenta uporabite učinkovito in dobro premislite o svojih ciljih.